Another weekend.

Och så var det söndag igen, jag sitter här med ett dubbelpass barnföreställningar och solen skiner utanför.

Det här med mina konstiga cravings har blivit lite av ett (oroväckande?) tema här. Idag kom en hel dröse med barn in på teatern, alla med en varmkorv med bröd i handen...Jag som på senare tid har fått en allt mer vegetarisk kost kände trots allt hur åhh va gott det skulle vara. Intressevimpel.

Helgen har varit fin. Pans fick sig ett sista besök, och thank god. Riktigt sunkigt och fjortisfyllt var det, bra att det stängde "tidigt". Efter ett äventyr i en taxi hamnade vi på Scandic Malmen i 30 min...en konstig drink och så var det den kvällen. Gratis smakar inte alltid gott. Helgens eskapader tog slut där, då jag har jobbat den resterande lördagen/söndagen.

I fredags fick jag komplimangen "du är verkligen speciell". Med en fundersam blick frågade jag "är det en komplimang?" svaret var ja. Jag är dock fortfarande fundersam. Tonen i "komplimangen" var i och för sig fin. Det tackar jag för.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0