Den fria viljan

Jag slår ett slag för att må bra igen! Självkänsla. Har umgåtts lite med Lilja och hon har en vacker indienmentalitet som smittat av sig "stockholmare tycker sig trötta och feta hela tiden". 
Försvinn trötthet säger jag. Det hela är beroende av motivation, inställning och ren viljestyrka, alltså inte att man kom hem sent och måste upp tidigt. Jag tror på det.

Igår satt jag och gjorde ritningar för det som skall byggas till vår scenografi. Det var faktiskt riktigt spännande att mäta, rita, försöka sig på en skala...det blev lite halvrörigt men tusan det var inte lätt! Ni får komma och kolla in resultatet senare.

Satt några och sökte högskola igår? Ni har fått dispens till kl. 12 idag pga systemkrasch. Woho for you. 

Det här var ett meningslöst inlägg. I will shape up.

Kommentarer
Postat av: Sophia

Om du ber om ursäkt för ett meningslöst inlägg ligger jag fan risigt till. Jag har fan en master i meningslösa inlägg. Och inte ber jag om ursäkt för dem heller... Hmm... Damn...

2009-04-16 @ 21:58:46
URL: http://oophi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0