Det börjar vankas kärlek banne mig


En ny reklam för pooler :
"Unna dig en swimmingpool"
Jaha? Tja, varför inte. Bara att slänga upp...

Igår träffade jag Elin och vi hittade en "plånbok" eller en mobilstrumpa innehållande allt en människa behöver för överlevnad: körkort, kreditkort, doktors leg, passerkort mm. Hjärtattack om man tappar den alltså. Men No Fear evelina och elin was there! Och genom 180 100 fick vi tag på vederbörandes svägerska och tadaa, vi är 100kr rikare, för att inte tala om den Athon Berg-kakan vi också fick! Bra karma?

Snart är det dags för yoga. Fast först ett besök på bolaget! Alltid lika kul att se alla friskusmänniskors blickar när man kommer med den klirrande lila kassen i högsta hugg. Värt. 

När jag ändå är igång med tveksamma slogans, så åkte jag förbi Trosa i helgen. De flesta kommuner har ju en slogan som ni vet, och det har även Trosa:

"Trosa- 
Världens ände"

Kommentarer
Postat av: S

HAHA!

2009-04-17 @ 09:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0