gamla ansikten, samma kärlek

Vädret ser lovande ut! Nu sover ungen och jag sitter och njuter av tystnaden tillsammans med nyhetsmorgon och gmail. Alltid när jag jobbar vill jag ha något i bakgrunden, fungerar inte annars.

Igår hade vi lite mysknytis för att välkomna L&Y till teatern, de efterlängtade töserna som för ett tag emigrerade till Indien. Jag satt och lyssnade i flera timmar, och bara försökte lära mig av deras erfarenheter, högst njutbart.

Gårdagens nyhet: Singoalla (alltså kakorna) med lakritssmak.
Betyg: + + +

Kommentarer
Postat av: Sophia

Schysst att jag just nämnde dem i min blogg. Fast de var väl Ballerina?

2009-04-07 @ 21:19:33
URL: http://oophi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0