It's alive?!

Min lilla dator lever! För här sitter jag med den i knät hemma hos mamma där jag annars inte har en dator. Då mamma är bortrest spenderar jag lite quality time med bror, för tillfället med att lyssna på honom fyllesova (han är precis hemkommen från sin första skiva). Annars äre gött.

Den stora affischdagen har varit tung. Jag och Lilja tog oss an "norrmalm" som det stod i listorna. Underskatta inte alla legala affischplatser i innerstaden säger jag, för vi gick och gick. Allt för konsten. Och jag måste säga att jämförelsevis har vi en killer snygg affisch, vi såg några (Teater Giljotin bla) och de var så tråkiga och såklart ångestladdade...alltså gråa, mörka och pretantiösa. Så nöjda var vi i slutet där minsann.

Dagens "åh": att äta apelsin. Så hejdundrans gott men kletigt och rinnigt. Jag var täckt med apelsin och när jag står där mitt i apelsingeggan inser jag att det inte är så smart att göra det när man jobbar....eftersom det vipps kan bli fikapaus och 100 pers strömmar ner från salongen. Er fantasi får täcka resten...

Distraherar er lite med denna, tror att det är min favvo av bilderna?


Snart på en Teater Pero nära dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0