Knappljud!

Varför har man knappljud på mobilen? Från Fridhemsplan till Farsta strand fick jag sitta och lyssna på ett långt himla sms som skrevs med knappljud. Inte ok.

Idag är det den stora affischdagen! Alla affischer är tryckta och ska nu upp över hela Stockholm! Vi har organiserat en picknick i Tanto och sedan skall lag ut och härja i staden. Inom kort ser ni en insnörd gubbe på närmaste affischstolpe!

Jag kan avslöja en hemlighet! Om jag klagar över något så är det mina för många tankar som tar över mitt väsen, Kaosihuvudet som vi har börjat kalla det. Och efter i tisdags har jag upptäckt ett mildrande medel mot detta- prata tills man inte orkar. Denna metod beprövades när Lilja sov hos mig, vi ältade alla urgamla löjliga tjejproblem till vi kräktes på det. Resultatet: en god natts sömn, och vi somnade fort! Amen to that.

Eftersom det inte är rep idag så hittar ni mig på Boule ikväll, förmodligen en sällskapssjuk Evelina...PIK...
Jag har tänkt skriva mer i bloggen, men min lilla dator (den minsta) har krackelerat till min stora förvåning! Nyköpt och allt, så jag är förbannad och detta måste åtgärdas snarast för mitt blodtrycks skull. 

En liten rolig notering: Jag är för tillfället med i en KI-undersökning. Institutet har påbörjat en undersökning som skall mäta om det finns något samband mellan var man bor och hur mycket man rör på sig. Jag går från och med igår och en vecka framåt med en gps/steg/längd-räknare runt midjan. Very roligt. Tur att jag inte planerat party i veckan då den inte matchar till någon som helst partydress. 



Kommentarer
Postat av: Sophia

jag skulle lätt behöva en gps kring midjan, jag går fan vilse i mitt eget rum...

2009-04-29 @ 19:54:27
URL: http://oophi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0