lägesrapport


Väderprognos: MINUSgrader??!?!?!?!?!!?!?!?!?
nejnejnejnejnejnej säger jag bara.

Igår efter rep så satte vi oss och "tog en öl", alltså jag beställer ett glas vin och får höra att det är slut. Efter en tystnad blir jag tvungen att beställa en cider...offrar mig, skulle jag vilja kalla det. Kolsyrat och jag är inte vänner.
Hur som helst så var det urtrevligt att sitta och tjattra, att pendla mellan ämnen som palmemordet och nakendans i vardagsrummet. 

På nyhetsmorgon så talas det om den kommande mördarsnigelepidemin, i rutan talar en snigelexpert. Nu ska jag inte vara sån, men: snigelexpert. SNIGELexpert. Varför varför, av alla yrken och forskningsområden??

Sist men inte minst så har jag hittat min fickspegel! Var ensam när detta skedde och var så ledsen att jag inte hade någon att dela denna glädje med. Firade med valnötter.

visdomsord för att citera tv4 "Ta itu med vardagssniglarna redan nu!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0