Läggdags för pensionären

Jag gillar att promenera som alla vet! Brukar alltid gå från och till slussen när jag jobbar, och idag när jag gick från jobbet-jäklar! Ni som inte är mitt i vimlet as we speak kan tänka er: löningsfredag och vårvärme! Uteserveringarna var smockfulla trots att solen gått ner. Måste ändå säga att det är skönt att sitta här, och inte där just nu. Det var för mycket tjatter, för mycket fylla och för mycket allt för mig idag. Efter en veckas slit är det så man känner antar jag, som en tråkig kärring.

Idag var det föreläsningsdags för teatertreorna i gamla skolan. Det gick bättre än väntat och folk verkade gilla det hela. Själv kan jag fortfarande inte fatta hur mycket vi hunnit med- det är nu snart ett år sen vi startade Teater Gräl! Ett år sedan studenten, sug på den.

Oj. Gick precis in på aftonbladet.se och det första jag ser är "Rosing och rynkfri med laxsperma" aftonbladet har tydligen testat sk. lunchlyft. Nu ska allt gå i "lunchfart" och inga spärrar inte, skjut upp lite fisksperma vetja.
Frivilliga?

Sist kan jag inflika att bloggen är under construction! Lite framsteg ser ni, men det är inte färdigt! Vänta tills Elin är färdig, då Wow!

Kommentarer
Postat av: Maya

Visst gillade vi det, äntligen fick man information som faktiskt var värt någonting. Och du. www.feministisktinitiativ.se

2009-04-25 @ 16:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0