potatoes

Sitter i bilen as we speak. Har precis ätit på en restaurang utanför Nyköping tog en quornbiff med örtfraiche som skulle haft tillhörande "pommes". Men jag gillar verkligen inte pommes, så jag fick stekt potatis istället. Och jävlar vad potatis. Helt ointressant för er att veta, men jag är bored. Alltså biffen såg så ynklig ut bredvid potatisen, jag skojar inte, det var 3/4 potatis på tallriken. Pappa fick likadant varpå han brister "de kör inte gi-metoden här inte". Vem äter så mkt potatis och inte något till? Jag vill ändå matcha varje tugga med lika mycket potatis som biff, vilket resulterar i att man har en jävla massa potatis kvar till barnen i afrika. Waste! Börjar vi likna amerika i överflöd och så småningom övervikt?

Det där tog 3 min att skriva, kvar: 5 h. Kan ju inte sova heller för vi kommer fram runt 23 och det är då man ska sova för att orka en fullspäckad dag med släkten oj oj. Tur att det är påsk, jag kan distrahera mig själv med ett påskägg mamma gav mig inför färden. Som en katt med ett garnnystan.
I am not pathetic när det kommer till godis. N e j.

Kommentarer
Postat av: Sophia

5 timmar, rena barnleken! JAG SATT I BILEN I 12 TIMMAR IGÅR!!!!

2009-04-14 @ 20:50:36
URL: http://oophi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0