Sleeping in my car

Då var påskhelgen så gott som över, jag sitter i bilen igen. Tillbaka till arbete, rep och familjen! Med nyvunna krafter och positiv energi faktiskt! Jag är fullproppad med nyttigheter och mitt sinne känns tusen gånger lättare. Imorse vaknade jag av väckarklockan kl 08.00, åt en härlig frukost och tog en timmes lång promenad längs med havet.

För övrigt så är jag mer taggad på Robinson än någonsin efter gårdagens anvsnitt! Hur beter sig människor egentligen? Det är faktiskt skillnad på att göra bra tv och att göra bort sig, fastän det är underhållnings för de hemma i soffan så bör man inte offra sin självrespekt...

Farmor skickade med valnötter från Wiener Neustadt (the Raddas hemort i Österriket) alltså handplockade, äkta vara! Om någon är insatt i valnötter så förstår ni. Jag är i eld och lågor!

Love, love, love (Agnes bidrag till melodifestivalen på repeat i mitt huvud)...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0