Små lätta moln

Nu sover Hanna med en nappflaska och  "niinen" ett gosedjur, egentligen en katt men som lyckats bli en kanin. Idag blir en kort dag med busfröet då jag senare springer iväg på yoga. Laddar om. För att sedan bege mig vidare på möten osv, vi avslutar dagen självfallen på Boulevard. Ni är alla välkomna att kolla på en askul föreställning, om fredagen inte ter sig bättre.

Även jag måste sticka in en kommentar om vädret. Blev lite inspirerad men även blue av S som skrev "let's all fall in love". Det är sant att alla paren poppar upp överallt, på caféer, parkbänkar och jäklar vad lyckliga alla är. Men vettni vad ,det är vackert med kärlek och det kommer jag alltid att tycka. I dess renaste form är det fritt ifrån ondo och den formen dyker upp på våren. Kärlek och lycka är oumbärliga pusselbitar.

Tussilago.

Kommentarer
Postat av: S

une femme sans amour, c'est comme une fleur sans soleil! /tidningstanten i Amélie



singellivet har sina ups and downs alltså. vi får stötta varann.

2009-04-03 @ 13:25:38
Postat av: Sophia

Vi kan vara kära i varandra istället!

2009-04-03 @ 19:35:34
URL: http://oophi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0