Solen in my heart

Nu börjar det likna något! Jag kommer precis från bolaget och njuter av solen med en kopp kaffe! Har även tränat och dammsugat idag, well done.

Försökte göra ingenting, men det fungerade inte, fick panik. Så jag tog fram manuset och började arbeta. Lyckades babbla bort lite tid i telefon...och nu har jag en shoppinglista som skall bockas av. Så till Ica it is.

Idag är det världspremiär för Insane på Grönan och jag känner mig så barnsligt sugen...jag vill vill vill dit! Släng in en femkamp och jag är världens lyckligaste. Stående hinder: pengar. Även om jag skulle kunna gå fattig en stund så är ingen annan villig att offra så mycket pengar på tivoli. Men jag ska dit. punk slut.

Ikväll finner ni mig och ett gäng tjejer i en random park i storstaden tydligen. Innan utgång myser vi med en box rosé och firar (singel?)livet!

Aloha.

Kommentarer
Postat av: Sophia

Jag är bränd!!! Tyck synd om mig! Aj...

2009-04-25 @ 16:03:04
URL: http://oophi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0