Sweetest downfall

Inget blir som har tänkt sig, en naturlag typ. Bara att acceptera?

Just nu är jag frustrerad på mig själv för att jag inte lyckas samla mina tankar och tänka klart. Tänk att veta exakt vad man känner, hur man mår och vad man ska göra för att bli/må bättre! Jag och Lilja pratade senast idag om enkelheten i att "tänka som en kille" (trampar säkert på några manliga tår nu). Vi försökte föreställa oss att inte tänka och komplicera till saker i huvudet hela tiden, onödigt analyserande och allt annat vi korkade brudar gör i vår ensamhet.

Bara för en timme kom vi fram till. En timme med "killtänk" alltså inget "tjejtänk". Det vore något.

Jag sitter för övrigt på jobbet. Kände hur personligt inlägget råkade bli..så vi går smidigt över till mer tråkiga ting. En treaktare opera spelas nu alltså, snark.

Imorgon är det nya tag, träning och rep. Genomdrag!
Håll alla tummar och tår!

Att verkligen göra i veckan: Gå på bio med Sophia! Det är dags bebis.

Kommentarer
Postat av: Sophia

JA! Man har ju långledigt, ska vi säga fredag eller lördag?

2009-04-27 @ 20:54:06
URL: http://oophi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0