Valborg i slowmjukismotion

Dags att bege sig in till stan och möta upp Emmy, vår fabolous kostymör och snacka tyger! Jag har höga klackar på mig eftersom jag precis varit och träna och hinner inte promenera som jag annars gör i stan! Så i feel pretty.

Bojkotta Valborg är det som gäller idag. Jag drar inte till uppsala, jag ska inte sitta i en park och dricka folköl utan jag är stolt "tråkmåns" och ska myspysa idag. Mjukisar? Gråta till en film? Vem vet vad kvällen bjuder på möjligheterna är endless!
Oroa er inte, nej jag tänker inte göra detta ensam, det vore lite over-kill. Utan pensionärssyndromet tycks vara smittsamt! Det finns följeslagare till min mjukisafton.

Den bästa intrsuktören idag på Friskis, dessa artister spelades: The Ark, Linkik Park, Britney och Dolly P! Omväxling pumpar upp indeed.

Förbjöd man inte mobilprat på vissa tunnelbanor? Vilka tubar? Ge mig.

På min att göra lista idag: Dags att börja plugga ikapp inför valet som kommer upp! Mucho viktigt allihopa! Rösta rösta allez allez allez.

Pöss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0