Blondinprogram

Kollar på tv och Råkade sätta på ett sånt där tävlingsprogram, ni vet ett med en uppklädd blondin (tjej som kille) som står och kraxar tills någon idiot ringer på den barnenkla leken. På de 10 sek innan jag bytte kanal hann jag uppfatta "nu är det dags för ännu en omgång läppglans, måste piffa upp mig för den som snart är på linjen ju" Tjejen tar sitt läppglans från fickan och sätter på sig, problemet är bara att hon står så pass långt bort att inte en jävel SER. Stupid. Jag ber om ursäkt å mitt köns vägnar.

Nu ska jag iväg och träna, avreagera mig lite. Sen ska Boulevard besökas, dags att ladda upp med affischer och program och work work. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0