Broken

Igår så träffade jag en gammal vän igen. Ett sista möte innan vi ses på ett bra tag. Minnen. Nuet. Två saker som i mitt huvud håller världskrig, de går inte ihop, de håller inte med varandra och känslorna inblandade är varandras motpoler. Att leva i nuet innebär till viss del att lägga minnen/de förflutna bakom sig/gå vidare från det. Samtidigt som man ska ha accepterat det totalt för att finna ro i vardagen, eller hur?Jag vet inte. Den meningen är svar på allt. JAG VET INGET. Så känns det.
Nu fantiserar jag ihop en pausknapp och trycker på den.
Första biten, Regina S- Eet:
It's like forgetting the words to your favourite song
You cant' believe it
You were always singing along
It was so easy and the words so sweet
You can't remember
You try to feel the beat
Vad gör jag nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0