Den onde, den gode och dubbelmoralen

En rak höger på mig, ni borde sagt till. Här skriver jag om "den lyckliga hösten 09" och sen langar jag in världens deppgrej sekunden efter. What? FEL av mig. Helt otroligt. 360 vändning där. Dåligt. Så nu rättar jag mig själv och slänger in PEPP och inte depp. Jag fick precis ett sms, knytis hos Svensson mansion på lördag. Vänner vänner vänner. Mumma. Det firar vi med att antingen köpa solbacka eller varm&kall, båda? Lyx.
Snaps för länge sen. Snaps på lördag?


! Ps. En telefonförsäljare ringer och vill att pappa ska byta sin ppnfonder. De pratar och efter en stund hör jag "ja du har din uppfattning och världsekonomin och jag min" Haha. Deep talk på ekonomifronten.

Kommentarer
Postat av: tess

Vi ses hos Svennis sötnos!

2009-08-07 @ 08:31:08
URL: http://www.egowar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0