Det vackraste jag vet

"När får man börja tycka om någon?"
Vet inte exakt vad det är, men meningen är vacker. Oskyldig och genuin, så som det ska vara.
Förmodligen är det enkelheten som attraherar mig. Kräks ibland på oss tjejer (ingen skillnad på vuxna kvinnor heller kan jag informera) när vi analyserar hit och analyserar sönder. Jag är inte annorlunda på den biten, men väl medveten om det! Hjälper det? Kämpa mot ens natur är inte lätt.

Hur som haver, så har jag kämpat med Prinsess-fucking-tårtor idag! Premiär på Boulevard på en barnföreställning som handlar om....prinsessor....Fullbokat och jag vet: TÅRTA TILL ALLA. 45 min att skära och lägga upp 195 tårtbitar på assiett med tillhörande sked! Jag var bokstavligen en walking gräddbakelse. Men kul kul när allt börjar avta och man får en sekund att pusta ut och prata lite med kollegor osv osv. Ika Nord som regisserat föreställningen, är underbar att prata med, guldkant på kvällen.

Skoluppdatering: idag har vi fått reda på att All kurslitteratur skall vara färdigläst om 2 veckor. Hello plugghästen. Vi har även blivit informerade och indelade i de grupper som kursen kommer att examineras utifrån. Vi ska skriva en rapport utifrån temat psykiatri möter socialt arbete! Exciting stuff va?

Sist men inte minst! Vem har missat artikeln i aftonbladet om den nya Twilight-dildon? En vampyrdildo med funktionen att den skall kylas ned och sedan användas...
avslutar där.

Kommentarer
Postat av: elin

HAhahahaha! då får man se till att inte kyla ner den allt för mycket. Jag menar tänk vad som händer med tungan när den kommer mot något som är för kallt. It stuck!

2009-08-28 @ 13:04:56
URL: http://punkte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0