Färdkost

Nu sitter jag i bilen med min stora påse naturgodis! Färdkost är ett måste när man åker bil i över 2 h, finns inge bättre än att äta när man har tråkigt. Ska försöka ta igen lite förlorad sömn också. Lägga sig kl. 3? och sen upp vid 6 är inte mänskligt. Men om jobbet kallar så gör det! Och jag hade, av någon outgrundlig anledning, lovat att gå upp också...smart...

Gott folk! Idag är en viktig dag för mig och min sort. Jag pratar såklart om den internationella vänterhäntdagen! Den 13e augusti är alltså den sk. "The Lefthanders day"!  För att citera wikipedia:

"Syftet med dagen är att uppmärksamma de svårigheter som vänsterhända upplever i vardagen."

Ett stort grattis till mig själv. Uppmärksamheten kan jag ju glömma eftersom 99% av alla jag känner är högerhänta och tycker detta evenamang är urlöjligt. Blä på er. Grattis på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0