Grr

Hemma i en sekund! Då måste bloggen rastas, eller nått.
Har som sagt sprungit runt halva Stockholm idag med affischer från Boulevard. Andra halvan tar vi imorgon! Mitt huvudmål var barnbibliotek, alla förutom stadsbibblan öppnar kl 13! Kan någon förklara varför kommunalarbetare får sovmorgon varje dag? Stor besvikelse eftersom jag hade tusen andra saker jag behövde göra efter min runda...fyyy på biblioteken. Kulturhusets "läsavdelningar" är för övrigt fullt med bittra prettosurgubbar. Varning alla ungdomar (framförallt tjejer). Och ät inte lunch på Pizza Hut, pizza är i och för sig  verkligen inte min grej, men deras sallad var pinsam. Dessutom mår man lite illa över hur folk PROPPAR i sig. Visst vuxna människor borde kunna bedöma det ohälsosamma i detta och ta eget ansvar, men när de sitter där och PROPPAR i sina barn pizzaslice efter pizzaslice...inte ok.

Jag är inte bitter. Utan nu tar jag mig ett plommon i handen, ler åt mig själv och traskar över till Trångsund. Byter om till mjukisar och invaderar Elin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0