I träsket redan?

Läxa: läs kapitel 1, 3 och 7 i grundboken för socialt arbete.
Är nu på stycket "Interaktionism och socialpsykologi- relationer och samspel mellan individer". Dostojevskij, Shakespeare och c/o är lättsmält i jämförelse detta that's for sure. Läskigt är dock att jag är helt uppslukat av det. Teorierna bara fortsätter och allt måste trasslas ut innan jag lägger ner boken! Har klämt in ett träningspass (klapp på huvudet) men med socialpsykologi i huvudet...jag har svettats mer andra gånger om vi säger så...

Apropå böcker så är jag på väg ut på bokjakt as we speak. Strålande av socialhögskolan att grundlägga kursen på böcker som inte trycks längre. OCH att de äldre upplagorna är bättre än de som typ nästan om du har megatur får tag på. For crying out loud.

Spark.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0