I want to ride my bicycle

Åh! Om Boule inte vore så underbetalt så skulle det vara världens bästa extrajobb! En kram fick man av alla och familjekänslor dök genast upp! Fördelen med att jobba på en liten teater. Ser fram emot att jobba, hör och häpna. Dock är jag liiite orolig över hur jag kommer laborera plugget med sena kvällar och helger på teatern. Håller tummarna för att det inte är megasuperdupersvårt att klämma in allt i skallen!

Idag trodde jag att jag skulle drunka i mitt svett på träningen. Sexigt värre, men så sant. Varmt ute och folk som svettas järnet ingen bra combo. Bästa ledaren som taggade oss må jag säga. Och! Jag har upptäckt hur kul det är att träna ensam, för man hittar alltid någon att hålla takten med. Idag hittade jag en ung kille (den enda i sverige förmodligen som kör passen) och han drog på! Inte ska jag vara sämre tänkte jag och jäklar. Träningsvärk imorgon? Värt i så fall. 

Idag tog jag en minipromenad från gullmarsplan till jobbet. Ni vet hur det är cykelväg längst hela bron...och tuuuusen cyklar. Alla storlekar, både cykelmässigt och ägarmässigt. Det var så kul att skåda dessa människor, typ som att hundar matchar sina hussar, gjorde de med sina cyklar. Förutom en kille. Han var stor och cykeln var så hysteriskt liten. Och en kille som hamnat bakom en tjej i kortbyxor och snygg bakdel. Haha han stirrade så! 

Så om ni önskar underhållning ta en promenad bredvid stadens alla cykelvägar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0