Låt mig få presentera

Den mest kontroversiella av alla mina teorier hittills. Som grund finner ni personlig erfarenhet, inofficiella efterforskningar och fältstudier kring Stockholms nattliv. En teori som beprövats bortom landets gränser och som bör kunna tillämpas oavsett kön, nationalitet, och ifrån ungdomens ålder tills viljan överger.
Trumvirvel.
Mina damer och herrar, låt mig få presentera sanningen och sambandet mellan:
Intelligens och skicklighet i att kyssas.
Ju högre intelligens desto bättre kyssare, oavsett vilken nivå som bemöts! En smart människa har, förutom kontroll över sina läppar (och ev. tunga), stenkoll på andra avgörande faktorer som t ex var händer placeras, hur tempoförändringar bör ske osv- Utan att minska på passionen och/eller finkänsligheten.
Medelsvensson har en 50/50 chans till detta då de kan besitta skickligheten att anpassa sitt kyssande, och utifrån den andre göra det hela bättre. Oftast lyckas de inte och accepterar förlusten med ursäkten "alla är olika på att kyssas".
Lägre stående bortser allt som har med skicklighet att göra och nöjer sig med det simpla "jag kysser någon". De kör på, vilket kan tolkas av de andra nivåerna som "slappt" kyssande.

Underförstådd fråga är då om det fungerar tvärtom. Alltså kan jag för att avgöra hur smart/dum någon är genom att kyssa personen ifråga? Enligt min vattentäta teori är svaret självfallet ja.

Så gott folk, ni fick en lite kortfattad version av vad som studerats av mig länge. Bevis finns tillhanda. Men innan dess:
Try my theory.


Then we will talk.

Kommentarer
Postat av: tess

smack

2009-08-27 @ 15:35:46
URL: http://www.egowar.se
Postat av: Sophia

HAHAHA! Klockrent!



Jag har alltid tyckt att det är fan epic fail att kyssas dåligt, jag menar hur jävla svårt kan det vara??



Antar att jag bara är så fruktansvärt intelligent.

2009-08-27 @ 20:04:36
URL: http://oophi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0