Med en yxa

Kl. 07:30 börjar någon ovanför oss banka och borra. Länge. Faktum är att klockan nu är snart 10 och de håller fortfarande på! Jag var i och för sig uppe och zombiade (nytt ord, att vara zombieaktig= zombiade?) men min far som kom hem sent efter att kört från skåne och upp han SOV. Jag saknar ord. Semestern kanske INTE är över för alla, och herregud folk som är slitna och ska upp till jobbet vill väl inte heller lyssna på industriella läten i takt med nyhetsmorgon? Varför är jag förvånad.

Dags att hugga tänderna i dagens uppgifter, fixa och dona med Lugna rum och Fina ting. Bör även kolla upp schema och dylikt inför hösten. Tjoho.
Angående igår: Mögelost, långmiddag, en underbar vän och film. Slår aldrig fel. Fortfarande varm i hjärtat.
See y'all

Kommentarer
Postat av: Sophia

Power to the people som gör verb av allting.

2009-08-05 @ 21:14:05
URL: http://oophi.blogg.se/
Postat av: tess

Verb is the shit.

2009-08-06 @ 09:22:40
URL: http://www.egowar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0