Quality time

Nu spenderas lite kvalitetstid med gamle far. Till middag åt vi fisk, en firre som han själv stolt fiskat upp i Dalarna. Stärkande för det manliga egot, alltså glad pappa. Sedan har jag tryckt i mig en vattenmelon. Varför vet jag inte. Ren reflex? Ont i magen svar ja.
Idag har jag varit kreativ och helt självständigt gjort balkongen till min nya bundis. Visst kan man sola på balkongen! Röj undan allt skit (bla skildsmässobarnen: trädgårdstomten som är totalt malplacerade på balkongen jag vet), ta en filt och lite kuddar. Voila! Ta ut datorn och du har en bokstavligen skinande arbetsplats. "Mycket gjort i lite kläder" är mitt nya motto.
Fritolka inte det sista.

Dags för kvällspromenaden med far då, han behöver prata av sig- dvs golf golf golf golf...
Tjofadderuttan.

Kommentarer
Postat av: Sophia

hahha skilsmässobarnen!

2009-08-07 @ 21:55:33
URL: http://oophi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0