Det smärtar mig


Ordning&Reda kommer att bli min personliga konkurs. På kronofogdens blankett, anledning till ekonomiskt förfall: skrivblock och pennskrin. Försöker desperat nu sälja mina gamla litteraturvetenskapsböcker. Böcker som jag Egentligen vill ha kvar, för att mata mina barn med! Kunskap är guld värt, och litteraturklassiker är det bästa som finns i läsväg (inte klassiker för inte). Men jag sväljer detta, till mina framtida barns lidande, och säljer de oskyldiga guldklimparna. Buhu.
Annars så hittade jag till socialhögskolan! Stor byggnad faktiskt, och kors i taket var den äldre damen i studentexpeditionen trevlig, eller i alla fall inte otrevlig! Bra start.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0