Stand-up!

Är det någon som har missat att det är Stockholm Comedy Festival i helgen? Jag har jobbat helkvällar hela helgen och det har varit kul men hårt! Fredagen blev lite extra mysig då Elin kikade förbi och kollade på sista ståupparen. Efter föreställningen hängde vi lite på teatern, jäättekul att få prata i mikrofon och rocka loss på scenen med ett glas välförtjänt vin i handen. Fin kväll.
Igår var jag då självklart trött som få och kvällen kändes oändlig. Chockad blev jag när jag står där och Björn G svänger in i logén. Kändis för all del, men jag måste säga att de är oftast halvt otrevliga och man ser hur de tänker "jag är mer än alla andra". Trist men sant. Undantag hela Al Fakir familjen och Björn Skifs hittills!
Jag har fått reda på att en "vän" har sagt en sak om mig som, vid gud, INTE har hänt. Lite oroad är jag över hur mycket ryktet har spridits, men får lita på att människor tror bättre om mig! Jisses. Kan folk omkring mig sluta bete sig som små trotsiga omogna barn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0