Tänk tänk tänk

Jag filosoferar på: förändring. 
Kan människor förändras? Vad är det som driver förändringen? Om det är möjligt att ändras, ändrar man sig själv eller kan bara en annan göra det? Och vem bedömer när någon har förändrats? Nog för att självrannsakan är bra, kan inte någon bara ge mig svar på allt. 

Jahapp, här sitter jag och hjälper mor med företaget. Datorer. Suck och stön. Aldrig kan de vara medgörliga, utan de ska bestämt alltid krångla! Att skapa en webbutik är inte lätt från början, gissa hur lätt det blir när datorn strular! Gah. 
En liten kul grej är att mamma har bestämt sig för att tatuera sig igen. Denna gång en liten tatuering, två löv närmare bestämt representativa för mig och Marcus. Vi ska även få välja löv själva. Mys. Jag är inne på asklöv- livets träd och estetiska löv.
Det lilla lövet är fint.

Ps. Jag var hos tandläkaren som sagt. Första jag såg när jag kom ut därifrån: Aftonbladets löpsedel. Någon som sett den? Skräcken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0