What's up?

Skoldag 2. Består av vår allra första föreläsning i aulan, gemensam lunch med våra faddrar, vår första lektion och sedan "kvällsaktiviteter" med kåren. Tydligen är kvällsaktivitet idag ett annat ord för en cybertownvistelse. Hurra! Att svettas och bli äcklig inför klassen andra dagen, bra idé...

Anyhow. Igår var då min allra första skoldag på socialhögskolan, as always innehåll den galet mycket information, och min "att göra"-lista var millång efter 30 min typ. Men lika glad för det är jag. Enda halvnegativa, men ack så väntade, är att det är 90% kvinnor i klasserna...well well. Enligt kåren så är vi injudna till bland annat Kths pubar, bättre att fiska där? 
Fokusera nu.

Nu börjar klockan närma sig 07:36. Kommer Fuglesang lämna jorden? Spänningen är olidlig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0