Vilken härlig dag!

Idag bryggde jag kaffet sådär perfekt, om jag får säga det själv! Njuter nu innan dagens rush! Jag ska nämligen hitta till min del av universitetet- ni vet hur SU har massa byggnader all over town. Nu ska jag hitta till socialhögskolan och säga I want my place!
Sen ska jag göra något jag ääälskar äääälskar: shoppa skolsaker. Vissa väljer skor, väskor kanske smink, men för mig finns det inge bättre än att gå runt i timmar på akademibokhandeln, ording&reda, bookbinders och alla dessa underbara butiker! Idag är dagen! Återkommer med rapport om höstkollektionen.

Kommentarer
Postat av: Tess

Det ska jag också göra någon dag!

2009-08-11 @ 08:42:45
URL: http://www.egowar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0