Frosseri: En dödssynd-bokstavligen!


"Fetma är lika farligt som att röka 10 cigaretter om dagen" nyhetsmorgon!

I åratal har jag sagt detta. Jag har skrivit åtskilliga uppsatser och gjort mer eller mindre seriösa efterforskningar inom ämnet. Och också hävdat hur det Kan jämföras med rökning men alltid med samma respons: du överdriver. Att det är bekräftat i media var på tiden. Inombords ropar en glad röst "vad var det jag sa", inte för att det gör någon skillnad. Vad kan jag ändra världen eller stoppa denna folksjukdom. En epidemi tack vare nutidens motto: lev i överflöd!

Det är så klart inte den enda anledningen till varför detta uppstått. 
Bara så ni vet att jag vet det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0