Hej-ho

Jag sitter på jobbet as usual en fredagkväll. Till råga på allt så har jag de sju dvärgarnas grävlåt på huvudet...

Som ni alla vet så har jag full utsikt över götgatan från min foaje. Ibland så är den enda underhållningen att titta på folk som går förbi, roligare än det låter tillägger jag. I alla fall så är det of course en massa par som struttar förbi som på moln hela tiden. En trend jag i min tristess har märk är kvinnor som är längre än sin respektive! Påtagligt på sistone. Först så kändes det lite fel. För om killen är kortare så blir han så himla liten och om det är tvärtom så är det ingen skillnad på kvinnan. Men nu, efter sisådär 10 000 par, så börjar det kännas fint. Killen ser snällare ut, mer sympatisk, mogen (eftersom han inte tycks bry sig om längden) en såndär man som accepterar om kvinnan t ex tjänar mer pengar osv. Slutsats: Se inte förbi kortisarna.

Have fun kids.

Kommentarer
Postat av: S

hahah ååhh, jag är rädd att jag inte kan se på korta killar med lika blida ögon... även om det minsann är mkt beundransvärt. Österreich hälsar så gott!!

2009-02-21 @ 20:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0