Oh my


Nyss hemkommen från rep, är urtömd som vanligt. 

Igår var det då partydrottningen som anordnat storslagen 20årsfest! Lokal: kungliga tennishallen. Sweet music och vänner så blott ögat kan nå. Tack tack tack Tess!

Kan även nämna att min  "göra bort sig innan man är full"-rutin är officiell. För vad är inte en fest/utgång om jag inte lyckas ramla utan alkoholpåverkan (eller i alla fall påtaglig)...Igår ramlade jag som en passande entré till festen, och det har hänt förut minsann. Pinsamt, pinsamt.  Då ingen heller  godtar förklaringen "jag snubblade" eller "jag är klumpig" och typiskt är såklart att jag Aldrig ramlar på vardagarna. Tro vad ni vill people.

Om 10 min ny vecka, nya tag, nya utmaningar och brustna hjärtan.





Kommentarer
Postat av: Tess

Kärlek!

2009-02-02 @ 08:39:18
URL: http://egowar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0