Plötsligt händer det.


Jag har två stycken mailadresser: en "riktig" gmail och den andra töntiga msnadressen som jag inte orkar uppdatera. Tror de flesta har två. I alla fall så brukar det vara spännande att få mail till gmail, det är oftast något viktigt. Mail till den andra är bara reklam och löjliga kedjebrev. TILLS IDAG! Jag fick ett fint mail från älskade Hanna S. Ett brev från la France, efter ett långt uppehåll av oro för denna kvinna. Men hon lever och frodas så att säga!

Idag är det fredag, alltså helgen är här. Jag finner dock ingen glädje i detta eftersom jag "tog ut" min fredag i onsdags. Så här sitter jag och tänker inte röra mig ur fläcken. Dessutom så tränar jag tidigt och jobbar monsterpass imorgon, så det blir en film och tända ljus tror jag. 

Min plånbok är tacksam för en lugn fredag också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0