Tills våren skiljer oss åt


Känner mig bunden att uppdatera det jag lovade:
Nä. Det blev inget sött idag. Detta med anledning av hälsotallriken jag åt till middag. Både jag och Jonas var hungriga och höll alla tummar och tår för att de åtminstone skulle servera normalstora portioner på cafét! MEN icke! Det var typ ett salladsblad och lite hommus. Så, jag är förbannad för att jag slösade bort en måltid på nothing. Too pissed för att äta mer.
Grr.

Jag erkänner att jag är lite vårsugen. Är trött på att halka runt på gatorna, en sträcka som tar en min att gå tar fem nu! Frustrationen är överväldigande. För att inte nämna att alltid behöva komma hem med blöta strumpor. Det värsta är nog att gå i affärer och se alla nätta blusar, ljusa färger överallt...mmm ge mig en anledning att slänga på solbrillorna!

Nu tänker säkert någon tönt  "den som väntar på något gott..."

Bite me.

Kommentarer
Postat av: Jonas

Den som väntar på en tågluff...

2009-02-24 @ 23:31:37
Postat av: Sophia

I hear ya! Ett hett tips för blöta strumpor är plastpåsar i stövlarna.

2009-02-24 @ 23:32:48
URL: http://oophi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0