bara ord.


En ambivalent jävel det är vad jag är. Eller är inte alla det i grund och botten? Kvittar, ändrar inte på mig i alla fall. 
Att välja. Välja att?
Jag, du, vi, dem?
Vems, vad, vilken?
?-tecknet lämnar mig inte ifred. 

Okej, nu låter allt så dystert. Försök att se bakom det! Jag tror att det enda botemedlet är att shoppa lite, imorgon ska jag förbi ordning&reda! Hihi. Jajamensan. Ska ta mig en bokrea-runda också, har gluttat runt men det är allmänt dåligt i år om ni frågar mig. Inte så konstigt med tanke på krisen blabla.

Bästa händelsen idag: På tunnelbanan, en mamma med sin elvaåriga (kanske lite yngre?) son och dennes kompis i samma ålder. Konversation mellan pojkarna.
- Du vad heter de där som skär sig?
- Emo.
- Jaha, och vad är det, en sjukdom?

Lite tragiskt. Lite komiskt.


Kommentarer
Postat av: Tess

Lite kul är det men samtidigt hemskt!

2009-02-27 @ 08:26:33
URL: http://egowar.se
Postat av: Anonym

jag tyckte det var jättekul!

Im evil i know..

2009-02-27 @ 16:32:50
URL: http://punkte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0