Nästan kriminell...?!


Jag har ändrat mig. Jag vill inte sitta på en flotte längre. Dansa tryckare, är det en dödförklarad tradition? Det vore inte helt fel i alla fall. Även om ni tänker klassfester på lågstadiet så äsch. Best days of my life i sådana fall. Då en ynka puss var det onämnbara, existerade knappt som tanke. Okomplicerat var ordet.

Idag var jag nära att sno en tuggummiautomat. Man lägger en femma i den och viipps så kommer ett tuggummi som har smak i sådär ingen tid alls, ni vet. En sådan har jag drömt om att ha stående hemma forever, särskilt en med rund överdel. Och denna var trasig! Jag trodde jag skulle dö när jag stod där och stirrade på den, jag lovar att den ropade på mig. Fast jag kände mig inte särskilt sugen på allmän vandalisering. En annan dag tänkte jag. Tills jag nu såhär efteråt räknat ut att oddsen att en annan tuggummiautomat råkar vara sönder precis när jag passerar inte är så ljusa. 

Life is life. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0