Vardaglig bitterhet


Jag förstår mig inte på dagens ungdomar. Spotta? Överallt? Vad är det för vana egentligen...äcklig, ouppfostrad! Tjejer som killar gör det. Osexigt! Framförallt när man går mitt bakom personen och måste väja för att inte trampa mitt på det. Men varför är jag förvånad, really. 

Med en enkel tulpan! Eller snarare med geléhjärtan, har min pappa grattat mig på namnsdagen idag! Små saker som gör stor skillnad. That's what I'm talking about. 

Det är officiellt, alla åker skidor nu! Eller ska, snart. Eller har, för inte så länge sedan. Det är inget konstigt. Bara att då jag inte kan slita mig från teatern så är det extra påtagligt. Åk för MIG!

Nu pratar de om pepparkakor på tv, mumsfilibabba!

Kommentarer
Postat av: S

jag ska åka för DIG! grattis på namnsdan!!

2009-02-12 @ 20:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0