Keep it simple


Idag har jag jobbat hela dagen. Jag börjar inse hur Boulevardteatern börjar bli en del av mitt liv som jag verkligen gillar. Människorna, atmosfären, närhet till teater osv. Mycket är mindre bra också, teatermänniskor (konstnärer för all del) är inga företagare och de kämpar med det som är självklart för andra, och jag känner för dem. 

Det känns verkligen inte som måndag idag, mer som typ torsdag? Helgen har varit lite skev så det är inte konstigt. 

Tog en promenad idag och tänkte bara på gamla tider. Var inte så hälsosamt kan jag tillägga. Men jag blev lite varm då jag tänkte på de fina åren. Från då jag var en mini och gick upp tidigt varje lördag för att kolla på TV (först pokémon, sedan random marvelserie) till sommaren innan vi alla var 18 och stammisar på snaps, till arvika- haha det var rena minnes-medley. Oh well, fortsättning följer då jag som senior skriver "evelinas samlade memoarer" eller nått, med en mer slående titel...

Kom fram till att jag saknar vissa gummor. Ni vet vilka ni är.

Skål för the best times.

Er Lusk. 

Kommentarer
Postat av: Tess

<3

2009-01-26 @ 22:23:41
URL: http://egowar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0