Ett skepp kommer lastat


Som de flesta vet så är jag inget kulinariskt underbarn. Jag dukar gärna, diskar för tusan, så länge jag slipper laga maten, eftersom det är så Himla tråkigt!! Självklart så förstår jag de som älskar detta, och uppskattar när de förstår mig som inte gör det...vilket ofta Inte är fallet.

Men there is no time like the present så idag har jag kokat ris till min matlåda, hör och häpna. Javisst, tyck att jag är löjlig och tänk "jag har lagat mat sen jag kunde stå på benen" men att hitta motivation till att koka något så litet som ris är ett stort steg för mig. Jag kan laga mat, men jag Vill inte Zzzz.

Applåder till mig själv. 

Nu ska jag iväg till jobbet en snabbis innan rep ikväll! 

Im excited.





Kommentarer
Postat av: Jonas

...och gott blev riset =)

2009-01-29 @ 21:27:05
Postat av: tess

Hoppas det går bra ikväll!

2009-01-30 @ 13:48:59
URL: http://egowar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0