Gubbstruttar och...jag?

Sitter och arbetar från hemdatorn med lite Boulevardsaker, fun fun...

Dagen har varit fin och uppfriskande.
Förutom att jag gått runt och känt mig fancy i nya glasögon så har jag och Jonas äntligen köpt ett yogakort! Om två veckor så förvandlas ashtanga?yoga till en ny vardagsrutin!

Dagens Urge: Gick förbi schackhyllan i kulturhuset. Fastän det var fullt med smelly old men så blev jag så fruktansvärt sugen på att spela schack! Anyone? Nyttigare och billigare än att klubba en helgdag. Kanske inte det bästa sättet att få mitt nyförvärvade singelliv att blomstra men det är moi i ett nötskal.

so long for now.





Kommentarer
Postat av: tess

Så länge du dansar gärnet på lördag! :)

2009-01-29 @ 14:21:59
URL: http://egowar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0