Just Dance

Hemkommen från rep! Sitter stadigt i soffan med en liter vatten i magen och mumsar i mig guds förbjudna frukt.

En sak är klar efter idag, eller mer klar iaf: Jag älskar dans. Den sorten som aldrig kommer fram någon annanstans än i teaterns namn. Jag älskar att få stirra in i den svarta väggen och låta basen flöda genom mig, rummet och alla närvarande. Känna svetten och värmen, vända mig om och se liv. Det är från och med idag min styrka i vardagen.

Dagens mest spelande låt: Jet- "Timothy"

Och tack för det fina, bitande och uppfriskande vädret- shut it alla ni som längtar efter sommaren! Carpe crap vettja.

Nu ska jag sätta mig med dn och läsa ur mig dansen och tillbaka till vår self-destructive reality. Lovely.

Välkommen fredag.


Sincerely Xx



Kommentarer
Postat av: S

ååhh nu blev jag sugen på att dansa. jag saknar dans. du får köra teater-varianten med mig nån gång...

2009-01-16 @ 12:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0