Livets konstiga svängar


Ja, livet tar tvära svängar ibland. Otippade saker händer hela tiden. På gott och ont. Igår på ont. Idag lite bättre. 
Människor kommer aldrig att sluta förvåna mig. 

En sak jag har tampats med ett tag nu är människor som är så väldigt olika mig. Vilka passar man egentligen bäst ihop med? På sista tiden har den här frågan varit väldigt påtaglig och jag har ofrivilligt varit tvungen att fundera över detta. Jag har lyckats trampa på tår då jag har varit oförsiktig med de jag inte förstår mig på vid första ögonkastet. Huge mistake, och missförstånd att det värsta som finns. Och att ha trampat på tår pga okunskap breaks my heart.

Trots allt så är jag så onödigt känslig när det gäller människor jag bryr mig om. Väntar fortfarande på dagen då detta kommer agera som en fördel för mig.  Kan gå och grubbla länge. Men jag är en förespråkare för att ta konflikter direkt istället för att låta de växa, oftast. Nu lever jag ändå aldrig som jag lär. men still. visdomsord. 

det här made no sense. inte ens för mig. 

välkommen till min värld. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0