Lördagslyx?

Lördagsgodis (naturgodis) och en film är det bästa receptet efter en relativt intressant kväll igår. 
En viss R visar sig ha ett anarkistmärke intatuerat på bröstet... "jag var 16 och full" var ursäkten, efter en viss tystnad lyckades vi skratta bort det...typ...

Idag var jag på stadsteatern och såg sista föreställningen av "Allt om min mamma" den får inga toosters. Men jag suger in allt som en svamp, då jag behöver vara i kreativ-toppform inför rep imorgon!

En pinsam bekännelse: körslaget är ju inte helt fel...ibland.

Behave.

lusk


Kommentarer
Postat av: Tess

"Jag var full och 16" låter som en okej bortförklaring

2009-01-18 @ 12:16:54
URL: http://egowar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0