"People are just people. People are just people like you."

Idag har varit en produktivt dag i dess sämsta benämning- en sitta still sådan.
Jag arbetar för tillfället med 1. Ta inte i så du kräks, föreställningen jag regisserar 2. Pappersarbete åt Boulevardteatern 3. Som kreativ ledare för mammas nystartade företag (just nu framställer jag en logga åt mami).
Allt detta görs sittandes framför datorn!
Evelinas state of mind: ..................efterblivet......

Vi alla arbetar bäst på olika sätt också, vissa gillar det tyst andra inte. Jag sitter helst i soffan med tvn på....men kära vänner, ni som fortfarande kollar på tv, det kan gå en på nerverna. Idag har jag haft hela sveriges urval av reklamjingles på huvudet, oprah har fått lite tårar och under våra bästa år tog jag lunchpaus....men utöver det är tv hjärndött, my god. 

Dagens sorligt sanna citat från fight club:  

" We're the middle children of history.... no purpose or place.  We have no Great War, no Great Depression.  Our great war is a spiritual war.  Our great depression is our lives."


Ta vara på dagsljuset och frisk luft people.
Xx




Kommentarer
Postat av: Sophia

På det sättet har jag spenderat varje dag sedan september... Welcome to the hard life... ;)

2009-01-14 @ 21:49:19
URL: http://oophi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0