Älskade ängel

Jag är uppe i varv. Så mycket spännande som händer i mitt liv nu- särskilt med teatern! Medvind säger jag bara.

Däremot kommer jag att ägna mycket tid på Boulevardteatern under lördagen, feel free to stop by, mitt på götgatan!

Jag känner ett tryck mot mig dock- vi kallar det Facefuckingbook. Alla har det, och jag får erkänna att det är fin marknadsföring när man håller på med det jag gör. Saker sprider sig i ljusets hastighet, fan. Hur länge till kan jag hålla emot? Många säger att jag är urlöjlig, visst. Men sanningen är att det är något speciellt med att veta vad folk gör hela tiden, vänner till vänner eller vänner som man kommit över osv. Jag kan inte hantera det på ett hälsosamt sätt, jag blir knas. Och ja, jag kommer att få leta länge efter en förstående själ. 

För övrigt kan det bli en riktigt tuff månad framöver, då typ hela min vänskapskrets fyller 20. Det roliga är när man frågar vad som är planen inför den stora dagen så svarar de alltid "åh, jag känner mig gammal". Kanske har de rätt? I alla fall om man frågar en viss Svenson, för enligt henne har vi nu levt en fjärdedel av våra liv. Splendid.

"För jag vill leva ett långt och lyckligt liv" - eller hur gick Bert-låten? Den sjunger vi.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0