Days of our lives

Nackdelen med att bo i lägenhet är bristen på solyta. Inte kan jag lägga mig på balkongen och sola inte, våningen över täcker solen damn it! Så jag förbannar lägenheten och sätter på tvn Våra bästa år spelas troget på trean fortfarande. Till min stora förvåning så upptäcker jag en NY skådespelare i serien (tror jag, eftersom jag inte kollar på programmet ofta så gissar jag självklart...) och inte vilken skådespelare som helst utan min föredetta baywatch-crush! Vilka kollade på baywatch, upp med händerna! I de tidiga baywatchåren så fanns det en karaktär i serien som hette Eddie, han var tillsammans med en blond enormt blåögd tjej (nej inte pamela). Någon som kommer ihåg? I alla fall så flashbacks när han helt plötsligt dyker upp i Våra bästa år. Ojoj minnen.
Man får ifrågasätta en ung Evelinas killsmak, men om han posade på framsidan av teen-magazines på 90talet var jag väl inte helt ute och fiskade?

Kommentarer
Postat av: Sophia

Åh tack! Är det där han kommer ifrån, irriterade mig på det. Han är en liten kortis! Tihi.



Det var Shauni förresten.

2009-07-29 @ 17:31:51
URL: http://oophi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0