Rätt ska vara rätt

OCH jag ber om ursäkt baby. I mitt förra inlägg om Asien, så ska Elin självklart inte åka ensam, utan med Snoophi. Så om Evelina aka. walkning mini-necessär ska med så måste ju S godkänna faderullan också. Yäs.

Jag har precis kommit hem från biografen- Public enemies var the lucky movie. Och jag ska inte spoila något, men fan det är sak jag inte tål på film och det är (okej filmen är baserad på legenden om john dilinger och om ni känner igen den så borde ni veta hur allt slutar)....jag behöver lyckliga slut på film. PUNKT.

En annan sak som jag funderat över på sistone är det döende/utrotningshotade begreppet gentleman. Å ena sidan så är det kanske positivt att gentlemannen blir mindre, och klyftan mellan manligt och kvinnligt blir svagare. Å andra sidan så är det inte riktigt det gentlemanbegreppet har att göra med. Om ni frågar mig. För det handlar ju om kärlek of course. Att visa vördnad och respekt för sin käraste istället för att visa hur "svaga" armmuskler kvinnan har genom att bära icapåsarna. Genom tiderna har män och kvinnor använt sig av olika uttryckssätt när det kommer till att visa kärlek, gentleman är ett sätt, precis som kvinnan kanske...har lagat mat? Nu tror ni jag har slagit i skallen. Jaja. Hur som helst så har jag ett gentlemen craving för tillfället. Hopplös som jag är, och vill ha det man inte kan få. Så en dejt anybody? Traditionell sådan är enda kravet, middag, bio(eller bowling, klättring, prickskytte vad vet jag) och en lång romantiskt promenad to rap it up.

Dagdrömmer. Love fool.

Kommentarer
Postat av: Sophia

Men okej då, du är godkänd. Hittar du necessären så pressar jag.



Vi kan gå på dejt. Jag kan odla mustasch.

2009-07-28 @ 18:59:53
URL: http://oophi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0