Småplock


Min säng min säng min säng min säng. Jesus varför did i ever leave you? Nästa tågluff: sängen ska med. Nästa att göra: uppfinna en maskin som krymper stuff, helst människor också, för då tar jag inte upp mycket plats i min necessär...när jag följer med Elin till Asien. Så det så.

Anyhow. Idag ska jag gladeligen ta tag i allt jag inte gjort sen jag kommit hem. Startar med att packa upp väskan och gå igenom högen med post (räkningar).

I helgen gick jag, svennosen och Elin ut! Vi mötte upp Tess och Micke på ett ställe som heter Metro, vid skanstull, awsome. Förutom att de hade trängt in dansgolvet i en växthusliknande låda-hej hej svettigt. Jag upptäcker det positiva att jag inte längre pinsamt ramlar titt som tätt när vi är ute woho. Till min besvikelse så har ramlandet bytts ut mot att randomly regelbundet spilla ut dricka. Great. Så varning varning.

Nu myser jag med nyhetsmorgon och kaffe. Livet är gött.

Kommentarer
Postat av: Sophia

Skönt att du ska följa med Elin till Asien... Undrar vart jag har tagit vägen någonstans...

2009-07-27 @ 20:22:49
URL: http://oophi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0