Det öser ner

Tittar på nyheterna, handlar just nu om valfusket i Iran. Läskigt och oroväckande. Repotaget slutar med en kommentar från Usa och Fn "vi hoppas naturligtvis att valet är baserat på väljarnas röster". Va? Vadå "vi hoppas" ehmn. Näe jag tror hela Irans befolkning demonstrerar med skyltarna "Where's my vote?" bara för skojs skull.

Ska åka in till stan i regnet. Motvilligt lägger jag till. Inge kul att gå runt i regn och rusk. Men jag behöver efterforska eventuella saker till packningen. Typ resehanddukar och dylikt. Sedan är det ju föreställning.
Som sagt, vår sista. Från och med nu ignorerar jag det faktumet. Demonstrativt.

På med stövlarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0